آ
-
آموزش
بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]
-
آموزش مهارتمحور
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
-
آموزشوپرورش
تحلیل انتقادی سیاستهای توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]
-
آیندهپژوهی
اعتبار سنجی مدل شایستگیهای دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]
ا
-
اخلاق حرفه ای
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
-
ادراک از پیچیدگی شغلی
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
-
ارتقا
مؤلفههای ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]
-
ارزشیابی تکوینی
نقش عوامل فردی و زمینهای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]
-
استان سمنان
راهکارهای تسهیلکنندۀ فعالیت در پژوهشسراهای دانشآموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]
-
اعضای هیأت علمی
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
-
اعضای هیئت علمی
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
-
اقدام پژوهی
مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]
-
انگیزش شغلی
نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]
-
انگیزه کاری
مؤلفههای ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]
ب
-
بدبینی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
-
بدبینی سازمانی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
-
برابری فرصتهای آموزشی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
-
برنامه معلم پژوهنده
مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]
-
بیمه
بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]
پ
-
پارادایم انتقادی
درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]
-
پژوهش آموزشی
مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]
-
پژوهشسراهای دانشآموزی
راهکارهای تسهیلکنندۀ فعالیت در پژوهشسراهای دانشآموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]
-
پستهای مدیریتی
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
ت
-
تاریخ مدیریت آموزشی
درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]
-
تجارب زیسته
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
-
تجزیه وتحلیل تعارض
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
-
تحقیق در عملیات نرم
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
-
تحلیل انتقادی سیاست آموزشی
تحلیل انتقادی سیاستهای توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]
-
تحلیل عاملی
اعتبار سنجی مدل شایستگیهای دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]
-
تحلیل مضمون
اعتبار سنجی مدل شایستگیهای دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]
-
تدوین استراتژی
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
-
تسهیل یادگیری
طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]
-
توانمندسازی
بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]
-
توانمندسازی
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
-
توانمندسازی معلم
تحلیل انتقادی سیاستهای توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]
-
توسعه پایدار
تحلیل انتقادی سیاستهای توانمندسازی معلمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 104-135]
-
تئوری
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
ج
-
جنسیت
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
خ
-
خودکارآمدی
نقش عوامل فردی و زمینهای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]
-
خودکارآمدی خلاق
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
د
-
داده کاوی فازی
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
-
دانشگاه
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
-
دانشگاه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
-
دانشگاه فرهنگیان
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
-
درام
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
ر
-
راهکارهای تسهیلکننده
راهکارهای تسهیلکنندۀ فعالیت در پژوهشسراهای دانشآموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]
-
رضایتمندی شغلی
نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]
-
رفتار نوآوری پیشدستانه
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
-
رهبری اخلاقی
نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]
-
رهبری مشترک
تأثیر رهبری مشترک بر رفتارهای نوآوری پیشدستانه با توجه به ادراک از پیچیدگی شغلی و خودکارآمدی خلاق [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 32-57]
-
روانشناسی مثبت
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
س
-
ساختار سازمانی
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
-
ساخت دهی مسئله
تدوین استراتژی جذب اعضای هیأت علمی بهصورت الکترونیکی با استفاده از تئوری درام [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 101-121]
-
سبک مدیریت مدیران
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
-
سکوت سازمانی
رابطه سکوت سازمانی کارکنان با سبک مدیریت و اخلاق حرفه ای مدیران [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 77-100]
ش
-
شاخصهای نابرابری
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
-
شایستگی
اعتبار سنجی مدل شایستگیهای دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]
-
شایستگی دیجیتال مدیران
اعتبار سنجی مدل شایستگیهای دیجیتال مدیران (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور) [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 66-88]
-
شبکه عصبی
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
-
شرکت پالایش نفت تهران
تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]
ع
-
علی علاقهبند
درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]
-
عملکرد
مؤلفههای ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]
-
عملکرد کارکنان
تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]
-
عوامل زمینهای
نقش عوامل فردی و زمینهای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]
-
عوامل فردی
نقش عوامل فردی و زمینهای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]
ف
-
فرآیند یاددهی-یادگیری
طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]
-
فرآیند جذب
طراحی مدلی جهت تحلیل عملکرد اعضای هیأت علمی مبتنی بر ورودی های فرآیند جذب و تبدیل وضعیت با رویکرد داده کاوی فازی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 80-113]
-
فضائل و توانمندیهای شخصیت
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
-
فضیلت سازمانی
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
-
فضیلت مدار
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
ک
-
کارکنان ستادی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
-
کارمندان اداری
مقایسه تحلیلی ساختار سازمانی و مدیریتی دانشگاههای ایرانی با سه دانشگاه برتر خارجی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 6-42]
-
کیفیت کاری مدیران
مؤلفههای ارتقای کیفیت کاری مدیران و کارکنان دانشگاه کابل [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 136-159]
م
-
مدارس
طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]
-
مدارس ابتدایی
طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]
-
مدارس یادگیرنده
طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]
-
مدارس چندپایه
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
-
مدارس دوره ابتدایی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
-
مدارس دولتی
طراحی مدل کیفی توسعه مدارس دولتی یادگیرنده [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 114-137]
-
مدیران
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
-
مدیران زن
طراحی الگوی تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 7-45]
-
مدیران موفق
تحلیل و واکاوی ویژگیهای مدیران موفق مدارس چندپایه [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 44-80]
-
مدیریت مدرسه
درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]
-
مدرسه
مدلیابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 160-194]
-
مرکز یادگیری
طراحی مدل برای مرکز یادگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 128-159]
-
مشارکت معلّمان
راهکارهای تسهیلکنندۀ فعالیت در پژوهشسراهای دانشآموزی؛ دیدگاه معلّمان [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 160-178]
-
معلمان
نقش عوامل فردی و زمینهای در گرایش معلمان به اجرای ارزشیابی تکوینی [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 138-159]
-
معلمان دوره متوسطه
نقش ادراک از رهبری اخلاقی مدیران در انگیزش و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 58-78]
-
منابع انسانی
بررسی وضعیت نظام آموزش و توسعه کارکنان صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 145-167]
-
منتورینگ
تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]
-
منتورینگ الکترونیکی
تاثیر منتورینگ الکترونیکی بر بهبود عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 32-65]
-
مهارت ارزشآفرین
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
-
مهارت انسانساز
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
-
موانع اجرای طرح
مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته [دوره 7، شماره 27، 1402، صفحه 6-31]
ن
-
نابرابری آموزشی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفهها و شاخصهای نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 47-76]
-
نیاهای واقعی جامعه
طراحی الگوی آموزش مهارتمحور در مدارس بر مبنای نیازهای واقعی جامعه با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 7، شماره 28، 1402، صفحه 90-127]
و
-
ویژگی های روانسنجی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدبینی سازمانی (OCQ) در بین کارکنان دانشگاهی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 82-103]
-
ویلیام فاستر
درآمدی بر پارادایم انتقادی در مدیریت آموزشی [دوره 7، شماره 26، 1402، صفحه 180-208]
ه
-
هیجانات مثبت تدریس
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]
-
هیجانات منفی تدریس
بررسی نقش میانجی فضائل و توانمندی های شخصیت در رابطه بین جنسیت و هیجانهای مثبت و منفی معلمان ابتدایی در کلاس درس [دوره 7، شماره 25، 1402، صفحه 123-143]